(zwany dalej „Regulaminem”)
I. WARUNKI OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki korzystania z Forum Internetowego (zwanego dalej „Forum”). Forum stanowi internetowa grupa dyskusyjna, powstała w celu wzajemnego inspirowania się, nawiązywania znajomości, współpracy oraz wymiany poglądów, informacji i posiadanej wiedzy.
- Administratorem Forum jest ELPIS Ryszard Herbik z siedzibą w Dołujach (kod pocztowy: 72-022), przy ul. Daniela 2b (zwany dalej „Administratorem”).
- Uzytkownikiem Forum moze byc osoba fizyczna posiadająca pełna zdolność do czynności prawnych, która korzysta z Forum, jak również osoba fizyczna, która w dniu rejestracji ukończyła 13 rok życia, po uzyskaniu zgody opiekunów prawnych (zwany dalej „Użytkownikiem”).
- Moderatorem Forum jest podmiot wyznaczony przez Administratora (zwany dalej „Moderatorem”). Moderator posiada specjalne uprawnienia, w szczególności uprawnienia w zakresie zmiany treści lub usuwania postów, a także blokowania, odblokowywania, przenoszenia, usuwania i dzielenia tematów na Forum mające na celu zapewnienie przestrzegania Regulaminu oraz powszechnie obowiązujących przepisów prawa przez Użytkowników.
- Językiem obowiązującym na Forum jest język polski.
- Warunkiem korzystania z Forum jest dobrowolne zaakceptowanie przez Użytkownika postanowień Regulaminu. Korzystanie przez Użytkownika z Forum oznacza, że uważnie zapoznał się on z treścią Regulaminu, dobrowolnie akceptuje jego treść.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają obowiązujące przepisy prawa, a wszelkie spory będą rozstrzygane przez właściwe sądy polskie.
- Korzystanie z Forum możliwe jest wyłącznie poprzez zalogowanie się na portalu DeviceFab.
- Przed założeniem nowego wątku na Forum Użytkownik jest zobowiązany do sprawdzenia, czy nie istnieje podobny lub taki sam wątek na Forum.
- Nowy wątek powinien mieć klarownie i zrozumiale określony temat. Temat nowego wątku powinien wyraźnie wskazywać przedmiot dyskusji oraz jego główne wątki. Powtarzające się wątki będą usuwane.
- Użytkownik publikuje swoje komentarze i opinie wyłącznie na własna odpowiedzialność. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników na łamach Forum.
- Niedopuszczalne jest zamieszczanie przez Użytkowników na łamach Forum treści sprzecznych z prawem lub dobrymi obyczajami, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej, czy też propagujących przemoc w świecie rzeczywistym.
- Niedopuszczalne jest zamieszczanie przez Użytkowników na łamach Forum treści uznanych powszechnie za naganne moralnie, społecznie niewłaściwych, będących pomówieniami czy też celowo obraźliwych dla wywołania kłótni (tzw. trolling).
- Niedopuszczalne jest również umieszczanie przez Użytkowników na łamach Forum przekazów reklamowych.
- Uzytkownik powinien formułować myśli zwięźe i przejrzyście, unikac błedów ortograficznych oraz używać skrótów i alternatywnych form słów tylko wtedy, gdy są pospolite.
- Moderator Forum ma prawo do kontrolowania treści wypowiedzi i ich modyfikowania, a nawet do usuwania, przez osoby upoważnione z Forum, które nie spełniają warunków określonych w Regulaminie.
- Sprawy prywatne lub skierowane do określonego Użytkownika, a nie związane z tematem wątku, Użytkownik powinien kierowac bezposrednio do danego Użytkownika za posrednictwem prywatnej wiadomosc (tzw. PW).
- Administratorowi przysługuje prawo do zastosowania w stosunku do Użytkownika naruszającego zasady określone w Regulaminie następujących kar:
- upomnienia Użytkownika – przez które rozumie się zwrócenie uwagi w poście lub w prywatnej wiadomości,
- ostrzeżenia Użytkownika – przez które rozumie się nałożenie kary poprzez opcje „Ostrzeż użytkownika", skutkujące pojawieniem się odpowiedniej informacji przy awatarze Użytkownika,
- zawieszenia Użytkownika – przez które rozumie się zablokowanie możliwości publikowania wpisów na Forum na określony czas.
- usunięcie konta Użytkownika – przez które rozumie się całkowite usunięcie konta Użytkownika.
- Zebranie trzech ostrzeżeń, o których mowa w pkt. b) powyżej przez Użytkownika skutkuje usunięciem jego konta.
- W przypadku rażących wykroczeń Administrator zastrzega sobie prawo do natychmiastowego usunięcia konta Użytkownika bez ostrzeżenia.
- Kwestia interpretacji wykroczenia i przyznania odpowiedniej kary należy do Administratora i Moderatora.
- Ponadto, Administratorowi i Moderatorowi przysługuje prawo do usuwania, blokowania i edytowania tematów i wypowiedzi niezgodnych z Regulaminem.
- Kazdemu Uzytkownikowi Forum przysługuje prawo do złożenia odwołania.
- Administrator ma prawo do zmiany Regulaminu, o ile będzie to podyktowane ważnymi przyczynami niezależnymi od Administratora, za uprzednim powiadomieniem Użytkownika na stronie Forum.
- Po ukazaniu się na stronie głównej Forum, portalu DeviceFab lub w innych miejscach do tego przeznaczonych informacji o zmianach w Regulaminie, Użytkownik powinien niezwłocznie zapoznać się ze zmianami, gdyż zalogowanie się do portalu DeviceFab po takim ogłoszeniu stanowi bezwarunkowa akceptacje nowej tresci Regulaminu przez Użytkownika.
- W przypadku niezaakceptowania zmian w Regulaminie, Użytkownik powinien powstrzymać się od zalogowania do portalu DeviceFab i niezwłocznie powiadomić Administratora o takiej decyzji.
- Oświadczenie o nie zaakceptowaniu zmian w Regulaminie, pociągnie za sobą usunięcie konta Użytkownika.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 01 lipca 2017 roku.